Bukit Mertajam menjadi destinasi pilihan bagi mereka yang melancong ke Pulau Pinang. Salah satu kemudahan penginapan yang ditawarkan di sini ialah Chariton Hotel Alma. Sebagai salah satu motel di Malaysia yang berada di Bukit Mertajam, Chariton Hotel Alma menjadi pilihan utama pelancong. Dengan kemudahan dan perkhidmatan yang ditawarkan, motel ini memberikan keselesaan kepada tetamu. Fasilitas yang ada di motel ini juga sangat lengkap dan moden. Chariton Hotel Alma terus meningkatkan mutu perkhidmatan untuk kepuasan tetamu.
31, Jalan Seri Impian 2, Taman Seri Impian, 14000 Bukit Mertajam, Pulau Pinang, Malaysia
+60 4-548 5333
Chariton Hotel Alma yang terletak di 31, Jalan Seri Impian 2, Taman Seri Impian, 14000 Bukit Mertajam, Pulau Pinang, Malaysia menawarkan kemudahan menginap yang selesa dengan alamat yang strategik. Dengan adanya kemudahan hubungan melalui talian ‘+60 4-548 5333’ dan laman web http://www.charitonhotel.com/, tetamu dapat membuat tempahan dan pertanyaan dengan mudah. Chariton Hotel Alma merupakan pilihan yang tepat bagi pelawat yang mencari keselesaan dan kemudahan semasa menginap di Bukit Mertajam.
Maklumat lanjut
Lokasi Chariton Hotel Alma
Chariton Hotel Alma terletak di Bukit Mertajam, Pulau Pinang, Malaysia, dengan alamat 31, Jalan Seri Impian 2, Taman Seri Impian, 14000. Lokasi ini memudahkan tetamu untuk mengakses pelbagai kemudahan dan tarikan di sekitar.
Kemudahan di Chariton Hotel Alma
Chariton Hotel Alma menawarkan pelbagai kemudahan untuk keselesaan tetamu, termasuk bilik yang selesa dan perkhidmatan yang baik. Tetamu boleh menghubungi hotel melalui talian +60 4-548 5333 untuk pertanyaan lanjut.
Pautan Laman Web Chariton Hotel Alma
Untuk maklumat lanjut tentang Chariton Hotel Alma, tetamu boleh melayari laman web rasmi hotel di http://www.charitonhotel.com/. Laman web ini menyediakan maklumat tentang kemudahan hotel, tariff bilik, dan perkhidmatan yang ditawarkan.
Penilaian Chariton Hotel Alma
Chariton Hotel Alma telah menerima penilaian sebanyak 3.7, menunjukkan tahap kepuasan yang baik di kalangan tetamu. Penilaian ini berdasarkan pelbagai aspek termasuk kebersihan, perkhidmatan, dan kemudahan yang disediakan oleh hotel.